Re: nowy XBox - czy to koniec X86?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 11:44:46 MET DST

Wiktor S. napisal:
> Sugerujesz że pisanie gier na konsole jest tańsze?

Wręcz przeciwnie. Tyle, że tam proces developingu wspierać może producent
konsoli (zarówno moralnie, jak i finansowo - licząc się z tym, że gra
dopracowana w najmniejszym szczególnie przekona ludzi do zakupu konsoli i
zwróci się z nawiązką). To dlatego tak oryginalne projekty jak ICO czy
Wanda, które są nie tylko oryginalne, ale i dopracowane w najmniejszym
szczególe, mają na konsolach rację bytu.
O wielkości sprzedaży już mówiłem. Naprawdę, nie chcę teraz rozpoczynać
dyskusji na ten temat.

k,