Problem z odpaleniem kompa

Autor: <chodak_at_NO-SPAMzeto.lublin.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 09:40:58 MET DST

Witam

Co to może być?
Złożyłem sobie kompa ze starych rupieci. Odpalam go, wszystko pięknie
startuje do momentu kiedy nacisne jakiś klawisz na klawiaturze. Wtedy z komp
sie zawiesza i głośniczek piszczy. Jak nie naciskam nic na klawiaturze to
wszystko idzie, ale do momentu gdy wyświetla się komunikat żeby zmienić
ustawienia zegara dla procesora, mam do wyboru F1 aby kontynuować lub DEL
aby wejść do biosu. No ale jak nacisne jakiś klawisz, to komp sie wiesza i z
głośniczka wydobywa się piszczenie.
Reset biosu nie pomaga.

Z góry dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam