Re: komp za 2500

Autor: MX <maurycyj_at_USUNTO.poczta.ITO.onet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 00:25:14 MET DST

Dnia Mon, 16 May 2005 00:17:15 +0200, Czajson napisał(a):

> MX <maurycyj@USUNTO.poczta.ITO.onet.pl> wystukał co następuje:

> Docelowo na socketA sokoro się uparł. A wydajność i tak pewnie większa będie
> na zaproponowanym przez Ciebie. Dlatego IMO lepiej sobie darować to
> gniazdko.

Pewnie zależy w czym:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/AMD_Sempron_3100/strona-7.html
natomiast jakość płyty jest IMO większa od zaproponowanej przez niego.

> Do niezbyt wielkich wymagań to chyba Platinum aż niepotrzeba. A może się
> mylę.

A tak, przepraszam, zapatrzyłem się na firewire...

> Tak jak napisałem wyżej nie pierwsza grafika z podejrzaną ceną w tym
> sklepie. Tylko dziwne, że nigdy się nikomu nie udaje kupić bo zaraz cenę
> podnoszą do właściwej.

Żeby się upewnić : ja pisałem o komputronik.pl, i cena chyba niezła (o ile
faktycznie są tam pamięci 3,3.

Pozdrowienia
MX