Re: nowy XBox - czy to koniec X86?

Autor: PSYLO <psylo.towycinamy_at_o2.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:50:52 MET DST

Czajson napisał(a):
> Dziękuję bardzo, grałem na PS1 i PS2. Nie ma co porównywać. Zawsze będzie
> gorzej niż na PC. Te ich gry pod pewwnym kątem są tak żałosne, że się nie
> chec w to grać.

Tutaj się nie mogę z Tobą zgodzić. Tak się akurat składa, że minimum 80%
gier na PC to totalne g****. Niestety. W grach konsolowych dużo bardziej
brany jest pod uwagę gameplay, muzyka, klimat. A nie to, żeby zrobić
grę, która na komputerach za 3tys. zł będzie chodzić jak czkawka ale za
to posiada super nowe szejdery, szmery, bajery i hadeera ;)

I właśnie dlatego, mimo iż sam nie mam swojej własnej konsoli (chociaż
grałem na PS2 i Xbox wiele razy), uważam, że tamte gry są w większości
przypadków dużo lepsze od tych na PC.

Tak naprawdę, gdyby nie to, że gram ostatnimi czasy naprawdę
sporadycznie, już dawno kupiłbym Xbox.

> bla bla bla napisz z PS2 posta na pl.comp.pecet

No tak, na komputerze za 600zł akurat będziesz mógł tylko posty pisać.
A "bla bla bla" to jest jest znaczący argument :>

A tak w ogóle to ten cały temat jest chyba troszkę NTG ;-)

--
Psylo