Re: UPS

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:31:35 MET DST

Użytkownik "NoRek" <tadek@kk.kalisz.pl> napisał w wiadomości
news:d6827v$841$1@news.onet.pl...

> Z szystkim sie zgadzam co do ups'ow apc... ale co ma zimny start do
> monitora crt,przeciez jesli nie ma zimnego satrtu to niezaleznie od typu
> monitora i tak bez zasilania sieciowego nie uruchomisz upsa

hmm, glowy za to nie dam, bo na swoim nie sprawdzalem, ale kuzyn ma
starszego UPS'a z APC (500VA) i z monitorem lcd uruchamia go na zimno (na
CRT nie rusza monitor co jest logiczne) , tak z nudow sie bawilismy. Jak
bede w najblizszym czasie wylaczał swojego kompa to sprawdze na swoim
UPS'ie. Zreszta nie ma o co sie kłocic, bo jak napisał Michal Bien zimny
start przydaje sie rzadko, a w domu praktycznie w ogole, co rowniez
potwierdzam. np. ja mam UPS'a glownie po to zeby jak mi zrobia psikusa i
prad wylacza zeby nic nie padło, wachan napiec sie nie boje, bo mam nową
instalacje w domu i zalozoną odpowiedni do domu bezpiecznik
roznicowo-pradowy, więc looz, zresztą Maciejowi chodzi tylko o czas
podtrzymywania.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".