Re: Jaki monitor 19`` CRT?

Autor: ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:02:02 MET DST

Samsung robi całkiem niezłe monitory
Nie miałem okazji jednak używać żadnego nowego monitora samsunga (poza
tanimi 17).
Mam 957p - nie jest to co prawda płaski kineskop (i ma już za 2 -3 lata) ale
jestem bardzo zadowolony - obraz idealny, możliwość regulacji przez USB...
Ogólnie wydaje mi się że stosunek jakość do cena jest na dość wysokim
poziomie.
Co do Philipsa, kiedyś gdy kupowałem coś innego niż Samsung :-) były
kiepskie a na pewno gorsze od Samsungów i na dodatek droższe, ale może coś
się zmieniło...

pozdrawaim