Re: wielko¶æ partycji systemowej

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 20:31:21 MET DST

> Kogo nie spytam to udziela mi innej odpowiedzi, a temat dotyczy wielko¶ci
> partycji systemowej (XP Profesional)

No bo ostatnio wiekszosc rodakow zna sie juz nie tylko na medycynie ale i na
"informatyce" wlasnie.
A kazdy zna sie lepiej od drugiego :-)

> Jakiej wielo¶ci powinna byæ partycja systemowa (przy za³o¿eniu, ¿e
> instaluje ok 20-30 programów)

W normalnym systemie partycja systemowa sluzy do uruchmiania z niej systemu,
a nie przechowywania programow.

> Druga sprawa to czy powinna byæ w FAT 32, czy NTFS ?

Powinna byc jak najszybsza.

p.s. Dokladniejszych odpowiedzi szukaj na grupach poswieconych Ms Windows
NT. Bo ta grupa jest wylacznie sprzetowa.

::-:: fobiusz ::-::