nowy XBox - czy to koniec X86?

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 19:29:30 MET DST

Co sądzicie o nowym XBox? Zarąbista maszyna którą da się przerobić na
fajnego barebone. Na dodatek nie tylko linuksowego, ale także z windą -
bo mimo procków powerPC M$ chce wydać na niego windowsXP... A to juz
pachnie rewolucją jak dla mnie. Przymierzałem się do mini mac - tylko
brak windy mnie odrzucal (potrzebuje do pracy). A tu proszę. Chyba intel
może popaść w niełaskę. AMD mam nadzieję że jakoś da sobie radę :)

w.p.