Re: Ktora zewnetrzna nagrywarka DVD lepsza?

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 15 May 2005 - 16:28:10 MET DST

Escorpion wrote:

> Potrzebuje kupic zewnetrzna nagrywarke DVD. Bede ja uzywal z laptopem laczac
> przez USB 2.0
>
> Ktory z ponizszych 2 modeli mozecie polecic:
>
> LITEON x16 SOHW-1653SX http://www.allegro.pl/show_item.php?item=50408026
> SAMSUNG TS-E552U/WRIH http://www.allegro.pl/show_item.php?item=50997940

Pomijając dość nieatrakcyjne ceny (na Allegro /taniej/ dorwiesz dobra
"palarkę" + aluminiową kieszeń Wellanda, na pewno lepszą od plastikowej
"stockowej") modeli które podałeś - świetny zakup o ile planujesz
poświecać duzo wolnego czasu na sprawdzanie czy "tym razem płyta się
dobrze wypaliła" i bieganie po serwisach z zepsutą nagrywarką. Pofatyguj
się do archiwum grupy w celu ew. zerknięcia szczegółów.

> A moze jest jakas inna lepsza w podobnej cenie?

Praktycznie każda będzie lepsza, a dodatkowo 95% sprzetu będzie tańsza.
Przejrzyj opinie, kup dobry sprzęt stacjonarny i do tego:

-kieszeń np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=50951385 jesli
będziesz dużo biegał ze sprzetem (ochrona przed urazami)

                                   lub

-adapter np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51083792
   jesli nagrywarka będzie sobie leżeć na biurku/sporadycznie przenoszona

Jak szybko podliczysz nawet z naprawde przyzwoitą nagrywarką typu np.
NEC zapąłcisz tyle co za tego LiteOn'a - a oprócz wyższej
funkcjonalności (podłączysz łatwo przez USB wszystko od dysków 2.5",3.5"
po rózne napędy 5 1/4" na PATA) będziesz miał naprawdę niezawodny sprzęt..

> Dzieki.

NP, powodzenia w zakupach