przesiadka z win98 na winxp i problem z drukowaniem

Autor: Wito <itekWytnijTo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 13:52:38 MET DST

Witam,

Ostatnio wymieniłem sprzęt i zmieniłem odrazu na system Windows XP Pro,
wszystko byłoby OK. gdyby nie to, że nie działa poprawnie drukowanie z
starego programu dosowego (faktury) na tym nowm komputerze! Wcześniej po
wciśnieciu drukuj praktycznie natychmiastowo rozpoczynało się drukowanie,
teraz muszę czekać 1min, drukuje, wydrukuje z pół strony i znowu czekanie
1min... drukarka prosta, standardowa, OKI 3321, 321Turbo, zmiany nic nie
dają. Co może być przyczyną tych opóźnień? Jak zrobić by drukowało odrazu i
bez problemowo?

Pozdrawiam
Wito