Re: Awaryjne LCD SAMSUNG 'a ?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 12:19:58 MET DST

Pamiętnego dnia Sun, 15 May 2005 11:44:39 +0200
lev@k spłodził(a) co następuje:

> Hmm, nie żebym miał coś przeciwko temu modelowi (zupelnie go nie znam) -
> ale "chodzą słuchy" że Komputronik czasem nieco hmmm.. "moderuje"
> komentarze w swoim sklepiku?

Link jest do Benchmarka, a nie Komputronika.
Jeśli byś dobrze poszukał to znalazłbyś konkretne przykłady.
Kiedyś przy stronie Benchmarka była grupa dyskusyjna. Opinie grupowiczów na
temat sprzętu były różne z opiniami w sklepie. Mam wrażenie, że z tego też
powodu grupę zlikwidowano (tłumaczenie było inne). Grupa reaktywowała się
jako b3d.forum i jest w chwili obecnej całkowicie niezależna. Benchmark
utworzył forum na wwww ale wypowiedzi są cenzurowane.

--
I wszystko jasne :)
Kontakt:                              http://wap.wapgate.pl/florian6