tester pamięci

Autor: Michał M. Lechański <michal_at_doriath.homeip.net>
Data: Sun 15 May 2005 - 12:08:53 MET DST

Witam, poradźcie proszę jakiś sensowny, samodzielny tester pamięci. Taki
żeby dalo się sprawdzić moduły 72 pinowe, jak rownież sdram i ddr.
Znalazłem jeden, ale ponieważ kosztuje ponad Ł3200 to obawiam się że
księgowość mnie wysmieje jak im to zaproponuję...
Niestety programowe testery się nie sprawdzą - trudno ciągnąć ze sobą
cały komputer wzorcowy, a i test trwa zbyt długo.

Z góry bardzo dziękuje

--
Mis'