Radeon 9550 - czy tak ma?

Autor: Guli <guli15_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 11:49:28 MET DST

Witam,
Kupiłem GIGABAYTE Radeon 9550, zresztą biorąc pod uwagę
sugestię grupy, chodzi w trybie AGP 2x, może chodzić w trybie
4x (górne ograniczenie płyty), ale mam wrażenie, że nie przyspiesza
wyświetlania GUI w Windows 98 SE, a spowalnia. Więc jest 2x.

Ale chodzi o inną rzecz - niepokojące drgnięcia w momencie
otwierania folderów: paska tytułowego, belek narzędziowych,
ikonek. Widać efekty jak się rysują elementy. W poprzedniej
karcie nie zauważyłem takich migotań.

Dzieje się też tak, że w momencie otwierania dowolnego okna
ramka ekranu powiększa się, daje taki efekt jakby pasek zadań
szedł do przodu, a przy zamykaniu ramka cofa się do tyłu - cały
ekran chodzi.

Testy dla 4x i innych ustawień BIOS'a dają takie same objawy.
Stąd właśnie chciałbym skorzystać z doświadczenia innych
użytkowników, nie ważne czy tej karty, czy innej karty na AGP,
czy to tak ma być, taka jest kultura pracy karty? Jaka może
być tego przyczyna? Czy to może być niezgodność AGP 8x
z płytą 4x i brak tutaj synchronizacji, czy może wadliwy model?

--
Guli