Re: karta muzyczna + skype/tlenofon i inne

Autor: Broer <broer.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 10:35:26 MET DST

> Dobry mikrofon to pojęcie względne.
Dobry, czyli wystarczajacy dla powierzonego mu zadania (sprawdzalem go na
innych kompach)

> Nie słyszałeś, że jakość nie idzie w parze z ceną?
Masz racje, slyszalem ze Creative SB Audigy 2 ZS jest dobry, tylko po cholere
mi karta 7.1 do Skype :-)

> Najlepiej by było jakbyś podzielił się informacją jaką masz płytę główną z
> zintegrowanym dźwiękiem to będzie jakiś punkt odniesienia. BTW to, że Ty
> masz problem nie znaczy, że na wszystkich płytach tak jest ;)

Moja plyta to Albatron Albatron KX400-8XV. Posiada 3 wyjscia/wejscia, ktore w
zareznosci od potrzeb mozna przelaczac na stereo+line_in+mic/4 kanaly+mic/5.1
kanalow.

pozdrawiam
Broer