Re: migotanie monitorów?

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 10:28:41 MET DST

Sat, 14 May 2005 14:21:58 +0200, na pl.comp.pecet, Baśka napisał(a):

> Proszę o pomoc w następującym problemie: od jakiegoś czasu z ktrótkimi
> przerwami dwa monitory w jednym pomieszczeniu biurowym migocą, lub falują
> jak zwać tak zwać... Spec sprawdził karty grafiki, elektrycy skrzynkę w
> klatce schodowej(skrzynka przylega od zewnątrz do ściany w pokoju) Nic nie
> znależli.Sprzęt w miarę nowy, karty grafiki zostały wymienione.
> Zastanawiam się czy nie ma możliwości zastosować jakiś ekranów, bo to mi
> wygląda na zakłócenia radiowe, czy inne ?
> Pozdrawiam
> Baśka

Nie napisałeś jaki to monitor, czy CRT czy LCD. Bo o ile ten 2 to czasem
wystarczy zmienić biegunowość na kablu zasilającym monitora i falowanie
znika. A poza tym to jak masz zmywarkę, pralkę czy inne ustrojstwo to może
ono zakłócać. Ja już się przyzwyczaiłem że jak chodzi coś mocniejszego niż
1kW to monitor leciutko faluje.