Re: Radeon 9500pro i przegrzanie

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 10:16:08 MET DST

Użytkownik "Wito" <itekWytnijTo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Około 3mc temu spalił mi sie wntylator na radiatorze, i zaraz potem poszła
> karta. Dałem do servisu bo jeszcze była na gwarancji i oddali mi chyba tą
> samą ale działającą. Teraz po ok. 2mc notorycznie zawiesza się w grach.
> Tak
> jakby dalej się przegrzewała, z tym, że wszystko byłoby ok. gdyby nie to,
> że działa Colin3 bezproblemowo!!! Każda inna gra (NFS, Doom3, morrowind).
> Co może być przyczyną tego, że 99% gier nie działa (zawiesza się po
> uruchomieniu) a Colin działa. Aha i jeszcze dodam, że sprawdzałem na ref
> sterownikach jak i na omegach.

Na poczatku ustalilbym czy to na pewno wina karta - wkladajac ja do innego
komputera. I teraz pytanie... oddali Ci dokladnie ta sama czy taka sama ale
inny egzaemplarz? Bo jesli Ci oddali ten sam egzemplarz... to widocznie nie
dzialajaca ;)
A jaka przyczyna ze Colin3 chodzi? Nie mam pojecia - moze spalila sie czesc
ukladu, a Colin w jakis specyficzny sposob uzywa 3d.. chociaz.....
heh..chociaz sam w to nie wierze ;)

--
pozdrawiam
 aidahow - GG 9161504