Re: Uwalona nagrywarka?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Sun 15 May 2005 - 10:08:39 MET DST

> Można wgrywać tylko nowsze wersje.

Starsze też można, na cdrinfo.pl jest opis (jeśli się nie mylę) - albo na
google po wpisaniu "firmware" i "liteon".
Mnie nagrywarka po kilku takich operacjach padła - też nie wiem czy miało to
związek. Tyle że mnie PRZED zmianą firmwaru przestała nagrywać (a pad po
zmianach był poważniejszy, bo coś zgrzytnęło i przestała czytać płytki).
Aktualnie jest w serwisie, do tygodnia się dowiem czy się nie doczepili
mojego zmieniania firmware'u. Ta seria nagrywarek 1633 i 1653 jest chyba
strasznie awaryjna :). Ciekawe jak jest z 1673, ale pewnie też. LiteON ma
spore problemy ostatnio...