Re: Motherboard Monitor - skrajności

Autor: Virgien <virgien_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 07:24:10 MET DST

*Marcin* wrote:

> [...]
> sprzecie, tzn. XP 2000+@2800+, Ti4200, 3xHDD, DVD, 2xsieciowki, SB live,
> sprzet ladowany z usb(T|T5 i mycha), 6 smigiel i WinXP, zasilacz nie mial
> jeszzcze zadnych problemow.
> Wydaje mi sie, ze takie konfiguracje nie sa az tak wymagajace, zeby pakowac
> w nie zasilacze za kilkaset zlotych, no chyba ze trafil ci sie lipny
> egzemplarz...
> Polecam sprawdzic napiecia dokladnie miernikiem pod obciazeniem, zeby miec
> pewnosc co do zasilacza.
> Pokusilbym sie na obstawienie moich faworytow, powodujacych twoje problemy

Chyba masz rację; dla takich konfiguracji ten zasilacz w zupełności
powinien wystarczyć i zapewne tak jest w moim przypadku, natomiast
przyczyna ów niedogodności w postaci sporadycznych zwiechów leży, jak
mówisz - gdzie indziej. Wiesz? To jest wynikiem obsesyjnego dążenia ku
doskonałości ;) Problemu by nie było gdybym tak krytycznie do tego nie
podchodził, ot co! ;) Zresztą, to już zakrawa o zboczenie; te kilka padów
które miały miejsce nie są warte poświęconym im słów nie mniej, dziękuję :)

> mozliwe ze NB sie grzeje, sprawdz wiatrak czy sie jeszcze kreci ;]

Nie kręci się... Już go tam nie ma - ustąpił miejsca radiatorowi :)

> pewnie uznasz , ze glupie pytanie ale musze je zadac ;), to samo sie dzieje
> na odkreconym procku?

Ty zaś możesz uznać moją odpowiedź za takową; nie wiem... Pierwszą rzeczą
jaką zrobiłem świeżo zmontowanemu kompowi, było... No i tak zostało :) Tę
drogę, nie wiem czy słusznie, ale zdecydowanie wykluczam; problemik pojawił
się dużo później w miarę instalowania nowego sprzętu a do tego momentu nic
nie było w stanie sprawić, aby system zareagował w nieoczekiwany sposób,
ale podsunąłeś mi pewien pomysł ;)

--
Kłaniam się,
  Virgien