Re: obraz na telewizorze

Autor: Wiktor S. <wswiktorM_at_LPApoczta.fm>
Data: Sat 14 May 2005 - 23:31:25 MET DST

marcinn wrote:
> Witam, czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego obraz przesyłany na
> telewizor przez kartę GF 4 mx jest troszkę za duży tzn. pulpit nie
> mieści się w ekranie dodam że dawniej było wszystko w normie do
> momentu kiedy włączyłem film w bsplayer na full ekran. Ja to z
> powrotem zredukować?

nview|ekran: telewizor|ustawienia urządzenia|dostosowanie ekranu.
Można tam obraz zmniejszyć lub zwiększyć.

Kiedyś byłbym polecał tvtool, ale płatny a poza tym na moim GF4 Ti 4200
gryzie się z nowymi sterownikami karty - jedno ustawia taki tryb, drugie
inny i inne cuda się dzieją.

--
Azarien
wswiktor&poczta,fm