Re: Siedemnastka nie badziew

Autor: Piotrek <pkmail_at_2com.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 23:05:05 MET DST

Witam,
Niedawno sam stanąłem przed problemem zakupu monitora i zdecydowałem się na
model 17 calowy CRT. Wybrałem monitor Iiyama HM704UTC (wycofany ze
sprzedaży) ze względu na dobre parametry i niewygórowaną cenę. Z obecnej
oferty sklepów komputerowych przypadły mi do gustu NEC FE770 i Philips
107P50. Zastanawiałem się również nad LG F700P ale znalazłem wiele
niepochlebnych opinii na jego temat. Ze swojej strony mogę poradzić zakup
LCD jeśli nie jesteś ograniczony finansowo i możesz sobie na to pozwolić.
Jeśli jednak chcesz kupić monitor z drugiej ręki (pisałeś o Allegro) to
polecam sklep internetowy GVCnet pod adresem www.gvcnet.pl. Kupiłem u nich
monitor z wyprzedaży i jestem bardzo zadowolony (rok gwarancji). Warto przed
zakupem obejrzeć dokładnie monitor i wybrać najlepszy model bo w przypadku
CRT może być duża rozbieżność parametrów (geometria, ostrość w narożnikach
itp.). Do testowania użyj programu np. Nokia Monitor Test. Powodzenia.

Piotrek