Restart z CD

Autor: TOmEk <tomy_at_nospam.poczta.fm>
Data: Sat 14 May 2005 - 22:56:58 MET DST

Witam,
Co moze byc przyczyna, iz komputer restartuje sie przy probie otwarcia
_jednej_ konkretnej plyty CD ? Niezaleznie od podpietego czytnika na tej
samej plycie CD komputer sie restartuje.

Dodam, ze wczesniej komputer restartowal sie tak "ni z gruszki ni z
pietruszki" co jakis czas - czasami 5x pod rzad, czasami tydzien pracowal
bez resetow teraz wyglada na to, ze tylko problem jest z tym CD - choc sam
restart wyglada identycznie jak wczesniej - m.in. rozkrecanie dysku od
poczatku.

Do tej pory wymienilem:
- zasilacz - E Power 350W
- ram - memtest86 nie pokazuje bledow
- dysk zostal sprawdzony nortonowym doktorem i jest ok
- przepinalem tasmy do HDD i CD - bez zmian - restartuje niezaleznie od
tasmy.

Posiadany procesor to: Athlon XP1700+
Posiadana plyta glowna to: MSI K7T266 Pro2

XP Prof + SP2 + wszystko to co sciagnal "Automatic Update"

Sprawdzalem komputer:
- Everestem - ok
- Speedfanem - ok
- Motherboard Monitorem - ok
- SiSoftware Sandra - ok

Aktualnie pracuje Prime 95 i od 6h komputer zdaje wszystkie testy.

Prosze wybaczyc laicki opis awarii. Przyznam sie, ze ja juz wyczerpalem
swoje pomysly i licze na pomoc.
Zostal praktycznie chyba tylko procesor lub plyta (jakis kontroler ?) - jak
mozna to sprawdzic ? Nie mam innego procka i innej plyty na podmiane.

PZDR
Tomek
ps. zeby bylo smieszniej to ta felerna CD to oryginalna plytka MSI do plyty
glownej.