Re: Która wybrać obudowe

Autor: Beerman <beerman_at_wytnij.op.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 22:01:46 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Przeciez to jest zart. Jasno na to wskazuje chocby wzmianka o spadochronie.
> No i monitor pewnie tez jest w takim zestawie z tektury, a w ramach
> wyswietlanego obrazu zmieniaja sie strony ze starego wydania wyborczej -
> od razu ma sie bezplatny dostep do archiwum ;>
> Ciekawe tylko czy pomysleli o uzieminiu elementow, no i w takiej tekturze
> wszystko musi gotowac sie niemilosiernie.

a ja wcale nie uwazam ze to zart. Widzieliscie pewnie jak ktos sprzedal
na allegro swoje stare klapki 'akademickie' za ~50zl. Student woli wydac
te 100zl na jakis bardziej zbozny cel niz obudowa:) Dziala? Dziala. To o
co chodzi:) Ja mialem przez 2 tygodnie kompa na polce poukladanego bo
sie nie moglem zebrac do sklepu:)

--
Z duszpasterskim pozdrowieniem
Beerman /gg:3668800/