Re: Siedemnastka nie badziew

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 14 May 2005 - 21:25:40 MET DST

Piotr "Charvel" Majka wrote:

> Widać, że monitory LaCie, Barco są Ci obce :)

Chodziło Ci o cenę czy fakt występowania współczesnie "profesjonalnych"
monitorów CRT 17"? Bo nie udało mi się znaleźć w bieżącej ofercie
wspomnianych firm niczego na kineskopie poniżej 19" (notabene AFAIK to
jedynie "niedobitki" na już nieprodukowanych kineskopach Mitsubishi z
zapasów magazynowych). W /profesjonalnej/ grafice CRT (szczególnie 17")
to już przeszłość - na co wydaje się wskazywać bieżąca oferta firm
zajmujacych się tematem..

Pozdrawiam