gf fx5200 grzeje sie ?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 19:32:34 MET DST

Odkąd kupiłem grafike fx 5200- grzeje sie ona niesamowice,
jak dotknąć palcem radiatora ( nie posiada wentylatora) to jest na granicy
gorąca i parzenia. Komputer sie czasami jak sie domyślam przez to
wieszał- PO postawieniu nowego systemu problem ze zwysem zniknął- ale
czy te 5200- tak sie wszstkie grzeją czy moze moja zachorowała ?

--
..::Pawel