Re: Wycena sprzętu

Autor: Maciej Malaszuk <predo_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 17:52:26 MET DST

powiem ci tak
mialem uzywanego kompa - mam zreszta nadal i notabene go sprzedaje na
allegro zeby przesiasc sie na aristo smarta 400.

jak go kupilem to miesiac pozniej padlo podswietlenie matrycy - na szczescie
jeszcze byl na 3 miesiecznej gwarancji sprzedawcy i wymienili mi za darmo.
Teraz juz nie kupie komputera bez gwarancji. Dla mnie to narzedzie pracy,
pewnie tak jak dla ciebie, i nie moge sobie pozwolic na dokladanie do niego
jak sie popsuje.

dlatego kupuje nowy komputer i tobie polecam to samo, bez stresu ze cos sie
zepsuje i bede w plecy z kosztami.
Aristo tutaj wypada najtaniej i najatrakcyjniej, z jakoscia chyba tez nie
jest tak zle bo skladaja na podzespolach z fabryk na tajwanie z ktorych
wychodza sprzety innych markowych firm.

w cenie ktora oferujesz ciezko cos znalezc, za 2800 masz najtanszego aristo
z 512 ramu i celeronem M - do twoich zastosowan chyba wystarczy.
I w cenie masz 24 miesiace gwarancji co tez jest wazne.