Problemy z pamięcią.

Autor: Krzysztof <kdoniczka_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 17:04:53 MET DST

Witam serdecznie. Mam nadzieję, że coś doradzicie, albo podacie jakiś sposób
na mojego kompa bo tracę już cierpliwość. Zacznę od początku. Mam kompa z
prockiem pIII 450 na płycie ga-6bxc, chipset najbardziej nieszczęsny jaki
mógł mi się trafić i440bx/zx. Cały czas pracowałem na 256MB więc
postanowiłem dokupić jeszcze jedną kość. Szukałem dwustronnej która będzie
chciała współpracować z tym chipsetem. Zakupiłem więc takową, dwustronna, po
chyba 4 albo sześć kości po każdej stronie, miała być dwustronna (logicznie
oczywiście a nie mechanicznie). Po zamontowaniu okazało się, że jednak nie.
Widzi tylko 128MB. No dobra, poszedłem wymienić na inną. Ładna kość również
dwustronna miała być. Po włożeniu okazało się, że jednak nie. Idę więc
trzeci raz wymienić tym razem już z kompem. Sprawdzam więc i w końcu
trafiłem. Włączam kompa, patrzę, jest ! Liczy do 512. No to zadowolony, że
mam już 512 ramu wracam sobie do domu. Okazało się, że za wcześnie się
cieszyłem. W domu na spokojnie odpalam system i dupa. Najpierw komunikat, że
nie można załadować jądra NOD32, potem nie chce się podnieść sieć, następnie
komunikat że wystąpił błąd w svchost i się zamyka system, potem wogóle się
nie odpala. Wyciągam kość i zostawiam tylko starą. włączam, komp uruchamia
się jak nowy. Macie jakiś pomysł bo zaraz płyta poleci przez okno. Nie wiem
czy to kości się gryzą czy w biosie coś nie tak, ale sytuacja conajmniej
dziwna.
Pozdrawiam
Krzysztof