Motherboard Monitor - skrajności

Autor: Virgien <virgien_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 16:38:33 MET DST

Witam!

Proszę o Wasze zdanie odnośnie poniższych wskazań dla określonej
konfiguracji; takie odchylenia mieszczą się w normie, czy też powinny
sugerować zmianę zasilacza?

Chieftec ATX-1136H (360W)
Core 0 1,62V - 1,68V
Core 1 2,64V - 2,67V
+3,3 3,30V - 3,34V
+5 5,13V - 5,16V
+12 11,86V - 12,04V
-12 -12,27V - -12,03V
-5 -4,99V - -4,99V

Abit NF7-S (v2), CPU 2500@3200, ATI Radeon 9550, CD-ROM, DVD,
2xHD Samsung, SoundBlaster Live, Leadtek WinFast TV, modem Neo,
4 wentylatory obudowy, WinXP SP2

Moja prośba o Waszą opinię stąd, iż... Tak, coś tu jednak nie gra :/
Komputer w nieoczekiwanych sytuacjach (głównie gry) wiesza się i w drodze
eliminowania potencjalnych przyczyn, pozostało już tylko zasilanie (o ile
czegoś nie dopatrzyłem) zwłaszcza, iż to zjawisko nasilało się w miarę
rozbudowy komputera, na czym zresztą nie chciałbym poprzestać. Proszę o
Wasze opinie na ten temat gdyż wolałbym uniknąć zbędnego wydatku...
Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam! :)

--
Kłaniam się,
  Virgien