Re: Podchwytliwe pytania -- przesłuchanie HDD i napędów optycznych celem którego jest poznanie numerów seryjnych tych urządzeń.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 14 May 2005 - 14:21:30 MET DST

"Sander" d64pd3.c0.1@Hobby.od.19.lat

> Bawisz się w testy ? Ja na to nie mam czasu :P

Ja nie, ale moje Elty -- tak. :)
A to dlatego, że są strasznie podejrzliwe, to jest,
chciałem napisać, że są zapobiegawcze... Nie... Też
źle... Są przewidujące?

 -- Napisz, że są uprzejme. I tak prawie nikt nie
    zastanawia się nad tym, co niesie ze sobą
    (w sobie? pod sobą?) słowo. :) Ważne jest,
    aby było ono przyjemne. :) (uprzejme?)

Kiedy w serwisie zauważyłem, że numer seryjny powinien
być zapisany także w elektronice napędu -- uznano, iż...

Powiedzmy -- że nie mam racji. :) Ponieważ jedyną
rzeczą elektroniczną rzucającą się w oczy był komórkowy
telefon -- zauważyłem, że na przykład telefony mają
w sobie zapisany numer i uzyskałem odpowiedź, że
telefon jest wyjątkowym urządzeniem.

Rozmowa prowadziła donikąd, albowiem utrzymywano, iż
nagrywarka została zreperowana poprzez jej wymianę,
choć nie było wiadomo, czy była to wymiana obudowy,
czy też całej nagrywarki. :)

Spodziewając się teraz odpowiedzi Grupowiczów typu:

 -- Nigdy żadne numery seryjne nie są zapisywane
    ,,elektronicznie" -- zadałem pytanie nie tylko
    dotyczące nagrywarki, ale także dysku, aby
    w razie czego :) -- zauważyć, że jednak numery
    dysków są zapisywane tak, iż możliwe jest ich
    softwaerowe odczytanie. :)

> ^^ ^^
> Wrrrrrrrrrrrr, ku...wa :<<<
> Pokazałem Ci już, że można pisać poprawnie ...

No tak -- ale językoznawcy utrzymują uparcie, że nie masz racji. :)
(w swoim pokazywaniu)

> Pisz jak *należy* , albo dostosuj się do ogółu ...

Na razie -- udzieliłeś mi tylko jednej porady. :)
(ze znakiem stopnia)

> Chyba że nie wiesz, do czego służą przecinki ...

Pewna pani magister filologii polskiej
(Kamila Pozanska <kamila_pozanska@poczta.wp.pl>)
utrzymywała, iż nie wiem. :) Miała jednak pecha,
bo pomyliła gramatykę z interpunkcją i popełniła
tak zwany ordynarny błąd ortograficzny, pisząc
'[..] ale na pewno słuszne nie jest nie stawianie
kropki po nawiasie [..]', czyli pisząc 'nie stawianie'. :)

> Odemnie PW za to -> ,,tekst" ,

Ty natomiast oszczędzasz na spacjach. :)
(odemnie)

> będziesz mi tu prezentował jakieś atrapy, symulatory ...

> Np.: VSO Inspector 1.0.9 - http://www.vso-software.fr/inspector.htm
> poda Ci datę produkcji napędu CDRW.

Już odczytałem numer seryjny z nagrywarki HP. :)

soft:

   JUN08, MY9425C5BH

odczytane z obudowy:

   HP S/N MY9425C5BH
   HP CD-WRITER+ 8200

Natomiast nadal tajemnicą są Toshibowe napędy. :)

Zaraz (może za ;) dwa) sprawdzę to, co wskazałeś.

Swoja drogą, gdy przy zakupie zapytałem, jakie są
lepsze płyty -- plus czy minus, powiedziano mi, że
plus i takie też zalecano używać, choć nagrywarka
ponoć obsługuje i takie, i takie. Jak się jednak
okazało -- minusy jakby gorzej obsługuje od plusów.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'