Re: jaki system dla Athlona 64?

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 13:50:40 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: kiedys napisal:

> Wiekszosc driverow dla win XP/2k daje sie uzyc w Win 2k3.

po za sterownikami mam taki maly przyklad: Zainstalowalem sobie na obu
FruityLoops'a. Na XP x64 dziala bez zarzutu. Na 2003 x64 czasem sie
uruchamia, czasem podczas uruchomienia wywala blad a czasem w ogole nic sie
nie dzieje. Gdy juz sie uruchomi to bardzo czesto nie potrafi otworzyc
zadnego pliku (albo sie wywala albo niby podaje jakies bledy i potem nie da
sie z nim pracowac). Po kolejnej probie uruchomienia okazuje sie, ze FL juz
w ogole nie dziala

> W przypadku servera czasem sie przydaje, ale jak pisalem to mozna BARDZO
> LATWO powylaczac.

Podaj przyklad. Po za tym co do zamykania systemu latwo zauwazyc, ze w
przypadku gdy wiekszosc instalatorow jest robione na bazie MSI to ta
niedogodnosc daloby sie w ogole inaczej zaprojektowac

--
Registered Linux User 369908