viakt6000 problem sprzetowy (sata?)? + xp prof?

Autor: wojtek <wojtek_at_nospam.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 12:30:19 MET DST

Witam,
mam plyte via kt600 mainboard for AMD proc socket A
niby doba .... /kupiona za grosze/
ale mam problemy
1) po uruchomieniu na ekranie dos'a widze kropki - w miejscu gdzie powinno
byc nic (jak probuje instalowac system w trybie graficznym tez mam nie
wyrazny obraz i sianie grafiki ...)
2) problem ze stacja dyskow ... ale moze kabel mam nie za bardzo - ostatnio
zauwazylem ze sa problemy - obluzowany tam gdzie sie wklada do stacji (ale z
drugiej strony stacja przy zalaczeniu kompa nie mruga -czyli zasilanie??) -
w biosie ustawaiam ze A 3'44 fdd i niby gra... ale jak wloze dyskietke z
systemem to nie reaguje ...
3) jak instaluje system xp - to nie widzi dysku - ew. prosi (jak nacisne F6)
o wlozenie sterownika ktorego nie mam - aha, mam 1 dysk podlaczony do sata
(i wiecej dyskow nie mam) - w biosie sata nic zrobic nie moge 1den dysk stad
nie moge zrobic zadnego arraya...ale dysk widzi) a w biosie zwyklym nie
widzi (dysk caviar wd800 chodzi cicho ale chyba chodzi)
pyt 3.1 musze miec 2 dyski abym mogl odpalic system? czy jeden powinien byc
ok?
pyt3.2 a moze powinienem pokazac xp jakis sterownik (F6?)? mam cdrom z plyty
glownej - moze tam cos jest??
pyt. 3.3 a moze plyta jest trzasnieta? jak to sprawdzic?
pyt 3.4 a moze katra graficzna przy okazji tez?

no w kazdem razie - pomocy, czy da sie cos zrobic czy musze dokupic to i
owo, czy plyta ok, czy .... eh...
pomocy prosze

pozdr

wojtek