Re: Win 95 NTG

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 23:51:39 MET DST

Użytkownik "Hannibal" spieszac sie napisal:

> Mam problem z win 95, po zainstalowaniu gg wywala błąd o braku pliku
> msvcrt.
> Sorry że pytam tu ale śpieszy mi się a grupa z win kiepsko działa.

Widocznie win95 nie ma bibliotek wymaganych przez GG, znajac zycie po
pierwszym komunikacje wyskoczy Ci kolejny i kolejny... taki lancuszek.

BTW: gdyby kazdy jak Ty sie spieszyl i nie przestrzegal tematyki grup
dyskusyjnych to wszystkie grupy stanowily by jeden wielki burdello na
kolkach.

--
pozdrawiam
 aidahow - GG 9161504