Re: jaki system dla Athlona 64?

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 23:47:25 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: kiedys napisal:

> A bo widzisz, tam z grafika i dzwiekiem na poczatku trza powalczyc.
> Wszystkie przyspieszenia sprzetowe obu sa domyslnie wylaczone.
> Ale jak sie poustawia to mozna pograc we wszystkie nowe gry.
> Co do roznych zabezpieczen utrudniajacych zycie, to w tym systemie (win
> serv. 2k3) one sa potrzebne, ale edytujac rejestr i inne ustawienia mozna
> ten system zrobic bardzo "user friendly". Jednak ja nie uzywalem wersji 64
> bit. wiec to co pise odnosci sie do zwyklej.
>
> ::-:: fobiusz ::-::
Pod warunkiem, ze w systemie sa sterowniki do kart dziwekowej np. Bo w
omawianym 2003 ich nie ma. A prawda jest tez taka, ze zadne z tych
zabezpeiczen nie jest niezbedne dla tego systemu w takiej postaci w jakiej
jest. Bo np przed czym chroni ctrl+alt+del na starcie albo koniecznosc
podania powodu zamniecia/restartu za kazdym razem?

--
Registered Linux User 369908