Re: Jak zywotnosc nagrywarki ?

Autor: Miszcz <mistrzgospodarki_at_wp.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 23:18:23 MET DST

Użytkownik "xyz" <111@vp.pl> napisał w wiadomości
news:d62mng$90b$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Mam nagywarke Benq DW 1620.
> Eksplatowana jest ona dosyc intensywnie,
> gdyz wypala miesiecznie 300- 500 plyt
> ( przewaznie dvd , cd w minimalnym zakresie ).
> Zastanawiam sie jak dlugo jeszcze pociagnie ?
> Nie bardzo moge sobie pozwolic na awarie sprzetu
> wiec chcialbym mni ej wiecej wiedziec jakie sa przebiegi
> nagrywarek, by zawczasu dokonac jej wymiany.
> pozdrawiam

Obawiam się że na to pytanie nikt ci nie odpowie. Tym bardziej, że
nagrywarki DVD tak niedawno trafiły pod strzechy, że żadna nie powinna paść
od tego czasu. Z nagrywarkami CD było różnie. Mój stary, pierwszy Samsung x4
działa do dzisiaj (tzn. stoi na półce ale sprawny) , Teac x8 działa u ludzi
do dzisiaj, LiteOn x24 padł po 1,5 roku, LiteOn x 52 działa do dzisiaj. Do
dzisiaj działa nawet stary Ricoh x2 SCSI mojego kolesia. Nie słyszałęm żeby
komuś zepsuła się nagrywarka DVD chyba że kupił uszkodzoną.