Re: odświeżanie

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 13 May 2005 - 20:47:17 MET DST

KaNo pisze:

> To wylacz komputer i pokaz mi to "narzedzie".

Zaraz, zaraz. Trochę się zmieniło od czasów, gdy komputery nie istniały.
Komputer ma to do siebie, że zawiera różne elementy które często nazywamy
używając analogii do świata rzeczywistego. W szczególności mam tutaj na
myśli oprogramowanie. Istnieją programy, które nazywamy narzędziami i nie
widzę powodu dla którego mielibyśmy je traktować inaczej niż odpowiedniki z
RL mówiąc o nich. Bo ich podstawowe cechy są podobne, a jakie ma znaczenie,
że programu nie można wziąc do ręki?