wzmacniacz audio do kompa

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 19:26:05 MET DST

Witam

kiedys, za młodu, miałem wzmacniasz pionier, 2x zajebista moc W w sinusie!
aale to było dawno i nieprawda. Teraz, mam ten sam wzmacniacz pionier, ale
głosniczki maja 5W, podswietlenie nie swieci, i czasaami przerywa jeden
kanał. urządzenie juz sie prosi zeby je zezłomowac. 80% dzwików z kompa to
sygnał nadejscia wiadomosci na GG 20% to dzwiek z filmów. Do tegop nie
potrzebuje wzmacniacza z prawdziwego zdażenia. Wystarczyły bi mi głosniczki
komputerowe. jednak na nie nie mam miejsca, a same głosniki mam wbudowane w
biurko, i sa całkiem przyzwolitej jakosci.
Tak wiec najlepszym wyjsciem byłby wzmacniacz 2x5W w obudowie napedu 5.25
cala. dokładnie i tylko pod komputer. czy cos takiego sie produkuje?
moze podpowiecie jakies inne rozwiazanie?

ps. dzwiek na płycie głównej, nimy 4 kanały ale i tak używam tylko 2. po
podłączeniu głosników do wyjscia audio, cos słychac, ale barrdzo ciuchutko-
odpada

ToMasz