Re: GeForce 6600 i magiczna temp. 61 stopni.

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 13 May 2005 - 13:48:52 MET DST

Sniper wrote:

> Być może masz rację. Spróbuję poszukać innych BIOS-ów w necie
> i może coś pokombinuję.

Myślę że to niezły pomysł - jesli używasz monitora na DVI zwróć uwagę po
której stronie śledzia jest złącze w karcie "dawcy" BIOSa. Jesli będzie
po innej niż w Twoim GB (a tak jest w większości modeli opróćz AFAIK np.
Leadtek [odpada ze względu na niskie vcore] lub Galaxy [to bym polecał
ze względu na dobre OC prod. tej firmy]). Sam po flashowaniu Leadtek ->
Sparkle myślałem że "zabiłem" kartę (czarny ekran), dopiero później mnie
"olśniło" i po podłączeniu na D-Sub okazało się że śmiga ale analog ;-)

Druga opcja to vmod GPU, jeśli PCB ma taki rozkład jak Leadtek to
zerknij http://forums.vr-zone.com.sg/showthread.php?t=23332 . U mnie
zadziałało, wystarczy miec dobry ołowek HB (ew.2B) i miernik
uniwersalny, nie wymaga żadnej ingerencji w kartę (grafit można potem
zetrzeć z opornika). Nawet na stockowym chłodzeniu 1.5V vcore nie
powinien stanowić prob., powyżej wskazane wydajniejsze - ale monitoring
temp. wyjasni wszystkie wątpliwości.

> Jasne, nie ma problemu. Tylko prawdopodobnie zrobię to dopiero po
> weekendzie, bo teraz jestem w pracy, a w domu nie mam netu (o ile
> nie stanowi to dla ciebie problemu).

Najmniejszego - sprawa nie jest absolutnie pilna, ale miło jesli bys o
tym pamiętał jak będziesz miał chwilke ;-)

Pozdrawiam