Re: Napęd DVDRW - kryterium - jakość zapisu

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Fri 13 May 2005 - 12:59:04 MET DST

aidahow, pisząc na pl.comp.pecet, z premedytacją zapewne napisał(a):

> U siebie mam LG. Nagrywa bez zarzutu - zarowno CD jak i DVD, wysuwanie tacki
> jest mile i nie zgrzytajace natomiast co do glosnosci pracy mam
> zastrzezenia.

Popieram wybór LG GSA-4163B, jednakże u mnie jest ona bardzo cichutka, nie
wydaje zadnych dzwiekow w czasie nagrywania lub odczytu, gdyby nie migajaca
dioda w czasie pracy mogłbym powiedzieć że nie działa. Polecam test na:
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=12429&PageId=23
Znajdziesz tam wiele innych testów i jeśli choc troche znasz angielski to
nie będziesz mieć problemów ze zrozumieniem.
Po zakupie warto zrobic update biosu do wersji A104 - jest na stronie
www.lge.pl

--
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 1024mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Hercules