Re: Zmiana procka a WinXP OEM

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 11:59:56 MET DST

zch28 w wiadomości <news:op.sqpfnq0bim6sk6@17celeron> napisał/a:

> Dzięki ale interesujemnie bardziej problem legalnosci Windowsa XP Pro OEM.
> Z tego co wiem problem pojawiłby się po wymianie płyty głównej (nawet na
> ten sam model np. gwarancja) ale muszę być pewny czy przy zmianie procka
> będzie spoko.

Rety... co za...

A tak poza tym, co to za pytanie?...
Jak ci odpowiedzą, że nie będzie "spoko", nie zmienisz cpu? To po cholerę
tutaj zawracasz d..., telefon w łapę i dzwoń do tych złodziejaszków z
hameryki i truj im tak długo, aż ci powiedzą, "co i jak", w końcu za to im
zapłaciłeś taką kupę kasy, należy ci się ich pomoc jak psu zupa.

A jeśli i tak zmienisz niezależnie od tutejszych odpowiedzi, to może po
prostu zmień i _zobacz_ sam. Ot co. XP ma sterownik do cpu, najwyżej
zainstaluje sobie nowy sterownik i dalej będzie działało, jak z licencją -
przekonasz się po kolejnych 30 dniach ;P.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel