Re: Laptop na raty

Autor: SzerszeN <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 08:19:47 MET DST

Czajson napisał(a):

> Generalnie z MediaMarkt to jest tak, że kupisz tam komputer a po

tylko nie porownujmy desktopa z laptopem, te pierwsze skladane sa w
sklepie, a laptopy dostaja od producenta, wiec jak dla mnie roznica
zasadnicza

zwyklego kompa w zyciu nie kupil bym w zadnym sklepie, sam sobie wole
poskladac, a co do laptopa to jak dla mnie zupelnie inna bajka czy kupie
go w wazywniaku czy w slepie firmowym, jesli wszystko z nim ok i jest to
nowy fabrycznie sprzet, najwazniejsza jest cena