Re: gdzie kupic? (kawalek drukarki)

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 21:36:36 MET DST

> wiem ze pewnie nie powinienem szukac na tej grupie... ale gdzies spytac
> musze...
> kupilem uzywana i nieco 'zdezelowana' optycznie drukarke HP1200L po
> naprawde okazyjnej cenie... drukuje ladnie i w ogole wszystko byloby
> pieknie, gdyby nie fakt ze:
> - ma polamana lewa czesc obudowy, nie da sie tego skleic ani nic,
> - nie ma podajnika papieru
> fakt pierwszy zmusza do sklejenia drukarki tasma klejaca, zeby sie dalo
> drukowac, a drugi troche utrudnia prace..
>
> wie ktos gdzie mozna kupic te czesci? moga byc z trupa, moga byc nowe -
> [...]

jak nie ma allegro obecnie to byc moze trafi sie jakis "trup" z dobra
obudowa i kupisz za pare groszy. A innym uzywaniem jest zamieszczenie na
necie lub w prasie ogloszenia ze kupisz zepsuta drukarke - troche szczescia
i sie trafi. Nie wiem czy znajdziesz sklep/hurtownie ktora sprzedaje takie
czesci, ja sie niespotkalem :/ z taka.

--
LUKY