Re: notebook 17'

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 20:19:14 MET DST

paulinka <paulinka.p@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> pytanie mam konkretne- w jakiej technologii zrobiony jest sony vaio (ekran
> x-black, seria FS)? i jakie lapki sa w technologii IPS? [b drogie czy b b b
> drogie? hehe]

Nie wiem w jakiej technologii zrobione jest LCD w tej serii Sony. Ekrany w
technologii IPS sa w IBM-ach T42p/43p z ekranem 15" (FlexView). Jest
jeszcze inna, dobra technologia MVA, ktora stosuje Fujitsu pod nazwa
CrystalView.
Z ich cena nie jest juz tak zle. Np. dwa modele ThinkPada T43 w tej samej
konfiguracji ale jeden z ekranem TFT 14.1", a drugi z FlexView 15" maja taka
sama cene. Po prostu ten z ekranem 14.1" jest mniejszy i lzejszy, wybor
nalezy do uzytkownika.
Pozdrowienia.