karta sieciowa

Autor: news.tpi.pl <majcher99_at_wp.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 19:27:39 MET DST

Witam
Mam taki problem
Chce połączyć 2 komputery tzn stacjonarny i laptopa w sieć
zrobiłem kabel cross-over i klops
na obu kompach pokazuje mi ze kabel sieciowy odłączony
(stacjonarny win xp, laptop win 2000)
adresy ip sa poustawiane
karta sieciowa stacjinarnego to wudowana karta Fastethernet oparta na sis, a
karta laptopa to Xircom CreditCard ethernet 10/100 +modem 56 (karta pcmicia)
kabelek jest sprawny bo podlaczalem na nim ze soba 2 kompy stacjonarne i
dzialal z kompem z karta oparta na sis
Wiec wine upatruje w karcie sieciowej laptopa
Karta w laptopie polaczona z hubem dziala bardzo dobrze

Jesli ma ktos jakis pomysl to prosze o wsparcie
Jezeli wyslalem posta na zle forum to prosze o skierowanie mnie na
odpowiednie

--
Pozdrawiam