Re: [ort] Re: odświerzanie

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 18:37:29 MET DST

On Thu, 12 May 2005 18:17:56 +0200, we all wasted time reading Neas's
scribble :

> Mariusz ma rację, czasy gdy istniały racjonalne powody żeby nieużywać
> polskich znaków diakrytycznych na newsach już dawno minęły. Nieużywanie
> wielkich liter na początku zdania także jest irytujące.

zeby nie_uzywac :>

i nie, nie minely te czasy. ale tu kwestia srodowiska, niektorzy potrafia,
niektorzy w zyciu nie slyszeli, sa zwyklymi uzytkownikami bojacymi sie
wejsc w menu Opcje. a nawet, gdyby tak bylo, to moge sie wytlumaczyc
swobodnie komputerem w pracy, na ktory nie mam prawa zapodac polskich
znaczkow ani tym bardziej mieszac czegos w jezykach windowsa. system jest
angielski.

a to sie zgadzam z wielkimi literami :} nadal jednak uwazam, ze jesli
stawiacie to *konsekwentne* nieuzywanie wielkich liter i krzaczkow na rowni
z bledami ortograficznymi typu *odswierzanie* to naprawde nie mamy o czym
rozmawiac, tym bardziej ze oprocz grzechow poprzednich popelniam w danej
chwili kolejny, mianowicie NTG :)

no to jak juz tak skrotami, to EOT brzmi rownie imponujaco :}

--
Boska
|  AMD Athlon64 3000+ MSI K8N Neo(MS-7030) 1024MB (PC3200 DDR SDRAM)   |