Re: [ort] Re: odświerzanie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 12 May 2005 - 18:17:15 MET DST

W dniu Thu, 12 May 2005 15:22:39 +0100, osoba określana zwykle jako
Boska pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>niepisanie przeze mnie polskich znaczkow ma na celu miedzy innymi mozliwosc
>zrozumienia pisanego przeze mnie tekstu rowniez przez usenetowcow majacych
>zle skonfigurowane czytniki. ma rowniez znaczenie konfiguracja mojego
>systemu, jak rowniez fakt, ze niestosowanie polskich znaczkow jest szeroko
>przyjete na grupach dyskusyjnych.

Jesteś misiaczku uroczy.
Niestosowanie polskich znaków diakrytycznych było normą ładne parę lat
temu, kiedy faktycznie w dość powszechnym użyciu były konfiguracje, na
których po prostu nie dawało się uzyskać prawidłowej reprezentacji
tychże. Od tego czasu trochę się jednak zmieniło i poza jednostkowymi
przypadkami brak polskich liter w tekście jest tylko i wyłącznie kwestią
lenistwa i braku poszanowania rozmówców.

I tylko bawi mnie jak piszesz potem właśnie w taki sposób, że pisanie z
błędami jest lekceważeniem rozmówców.

--
[------------------------] 007 of Borg:  From Borg with Love
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]