Re: Dobra karta dzw?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 17:17:16 MET DST

Czajson wrote:
> Nie licz na to, żę mp3 będzie brzmiało jak CD. Chyba, że nie miałbyś
> słuchu ale z treści posta wynika inaczej :)

Mam odmienne zdanie. Po pierwsze, jakość sprzedawanych u nas płyt CD
pozostawia wiele do życzenia. Po drugie, przy 320kbps stworzonych przy
pomocy dobrego kodeka można już mówić o bardzo dobrej jakości.
Podejrzewam, że nawet na lepszym sprzęcie większość ludzi nie odczułaby
różnicy, jeśli nie miałaby możliwości dokładnego, bezpośredniego
porównania ze źródłem.
W lepszą kartę dźwiękową *zdecydowanie* warto inwestować. Nie wiem jak
jest teraz, ale jeszcze 2-3 lata temu tanie karty 5.1 i zintegrowane
wynalazki (być może nie wszystkie) grały bardzo kiepsko, dźwięk był pełen
szumów i z obciętym pasmem.

> Do słuchania muzyki mp3 IMO wystarczy SB Live/Audigy

Zgodzę się.

k,