Re: Laptop na raty

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 16:30:26 MET DST

karen
    notebook, te same parametry ten sam model, w laptopach firmowych raczej
    trudno jest cokolwiek pozamieniac :) i do tego 2 stowy taniej niz w
    karenie, <<<<<<<<<<

    nie pojde bo już kupiłem i drugi mi nie potrzebny. jesli chodzi o serwis
to oczywiście masz racje. jednak generalnie chodzi mi o pewną zasadę a nie
o szczegóły. jeśli masz gdzieś (tzn mam na myśli że w dupie:)) kase to
oczywiście mozesz kupic laptopa nawet w kiosku. moim zdaniem nie kupuje się
samochodów w sklepie z ogórkami. nie kupuje się telewizorów firmy, która
jest znana z produkcji rowerów itd itd. bo to nie jest rozsądne i jest b.
ryzykowne.
    natomiast z tym karenem to przypaliłeś. jak już mówiłem to jestem na
bieżąco bo niedawno kupowałem. ja kupiłem za 4500, a w karenie proponowali
mi to samo za 5100 czy nawet 5300 - nie pamiętam. czyli że w makro by było
za 4900? do tego kilo ziemniaków w promocji. dziękuję, wolę po swojemu.
dawno już stwierdzone że u małych resellerów jest taniej i lepiej niż w
makrach selgrosach mediamarktach i innych marketach. ostatnoi koleś jakiś
pisał że kupił w markecie nagrywarkę rw a się okazało że to rw to nie
prawdziwe rw tylko malutkimi literkami było dopisane, ze to jakaś-tam
technologia "nowoczesna" ale tak naprawdę to po prostu zrobili go w balona.
pisał, że kupował chyba w MM czy czymś podobnym - dzisiejszy czy wczorajszy
post. nie róbmy z tego wątku, bo szkoda czasu. kolega zapytał gdzie tanio
kupić laptopa. odpowiedziałem, bo akurat zebrałem ok. 150 ofert z całej
polski więc mam świetne porównanie
    ale sie rozpisałem..:))))))