Pomocy z monitorem! Obraz ciemny i miga

Autor: Kornelia <korcia_at_vp.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 16:27:03 MET DST

Witam Szanownych Forumowiczow :)

Mam problem z moim laptopem: ACER Aspire 1710

Laptop ten chodzi caly czas, nawet w nocy. Mam tez ustawione ze po zamknieciu
klapy laptop sie nie wylacza, chodzi caly czas, tylko monitor gasnie.
I wczoraj wieczorem tez zamknelam klape, tylko nie zwrocilam uwagi ze nie
docisnelam jej do konca tzn monitor sie wylaczyl ale klapa nie byla docisnieta
do zatrzaskow.
Dzis rano po otwarciu klapy widze ze obraz jest bardzo ciemny i miga caly
czas.
To wyglada troche tak jak po wlaczeniu monitora LCD obraz tez miga ale po
chwili sie stabilizuje. Probowalam roznych rzeczy, zmienialam rozdzielczosc,
restart, dziesiatki razy zamykalam i otwieralam klape. Ale nie bardzo wiem co
z tym mozna zrobic? Bo to przeciez nie wina softu!

Prosze o jakakolwiek rade, naprawde ciezko sie pracuje na czyms takim :( Czy
ktos z was mial podobny problem?

Z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc!!
Kora