Re: Dobra karta dzw?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:56:48 MET DST

> Poprawa mp3? ROTFL Jak chcesz coś poprawić to jedynie ciągłość dźwięku,
> czyli żeby w trakcie jakichś złożonych operacji, kopiowania/przenoszenia,
> itp dźwięk się nie rwał. Jest to typowe na płytach ze zintegrowanym
> AC'97 -
> Realtec, C-Media, ADI. Na SoundStorm już tego np nie ma.

Eee tam. Zależy od płyty i modelu układu. Miałem nie tak dawno kilka płyt w
reku i fakt niektóre miały "dropy" i inne "odgłosy" podczas pracy kompa. Ale
np Asus P4P800E Dlx który miał najbardziej zaawansowany ADI nie miał takich
problemów (miał za to problem z resetami). A i dynamika wyczuwalnie lepsza
od "popularnych ADI" jak w mojej obecnej płycie, gdzie na szczęście dropów
nie ma i przydźwięków dysku itp itd.
Ale co sprzęt to sprzęt. Wybralbym Audigy 2 ze względu na dobrą jakość jak i
nowe technologie w niej zaszyte. Choć jest to w pewnym sensie przepłacanie
;-)
W każdym razie wybieranie czegoś innego niz SB do kompa, który nie służy do
celów muzycznych to wg mnie narażanie się na kolejne posty na grupie ;-)
(conajmniej)

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]