Re: odświerzanie

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 14:50:52 MET DST

Czajson wrote:
> Rafal <netrafal@enter.net.pl> wystukał na klawiaturze wiadomość
> d5veg8$ps1$1@nemesis.news.tpi.pl

> To pisz odwrotnie ;p A na poważnie wystarczy wkleić tekst do np Worda, który
> elegancko pokaże błędy a nawet je poprawi.

No i przecież programy do maili mają sprawdzanie słów - Thunderbird np. coś takiego umożliwia.
Ale w życiu tego nie próbowałem :)

Ja tam liczę na inteligencję osoby czytającej. Po sieci przecież krąży tekst, który pomimo
poprzekręcanych literek jest zrozumiały dla większości czytających (coś o badaniach naukowych na temat
elastyczności mózgu czy jakoś tak...)

Mam nadzieje że "mózgu " tak się właśnie pisze :) Uwielbiam czytać książki (zwłaszcza fantasy) i chyba
tylko to mnie ratuje przed wtórnym analfabetyzmem. Bo od lat nie napisałem nic na papierze co by miało powyżej 1 strony
zeszytowej. A czytanie z komputera - zwłaszcza grup dyskusyjnych nie jest dobrym ćwiczeniem :)

w.p.