Re: Laptop na raty

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 14:26:50 MET DST

Może ktoś polecić jakiś dobry i sprawdzony sklep gdzie można kupić laptopa
na korzystne raty??
<<<<<<<<

mts notebook w poznaniu o ile mnie pamięć nie myli (jeśli chodzi o nazwę, bo
w poznaniu z pewnością)
kupiłem tam swojego. selekcja była straszna bo puściłem w polske pakiet
ponad 100 maili z zapytaniem. od nich wyciagnalem najlepszą cene.

raty w ge money capital bank czy coś podobnego
jak ja kupowałem to była taka akcja, że jedynym kosztem kredytu było 3% na 5
miesięcy albo 6% na 10 miesięcy. czyli cały twój koszt to cena +3 albo 6% +
ubezpieczenie 40 czy 50 zł ale można z niego zrezygnować.

każdy model chyba ci sprowadzą
:)))

    Może ktoś polecić jakiś dobry i sprawdzony sklep gdzie można kupić
laptopa
    na korzystne raty??
    Pozdrawiam KB